Własna strona.

art-broken-explosion-glass

Jak tak patrzę na te moje rysunkowe i graficzne dzieła, myślę, że może powinnam założyć swoją własną stronę internetową z moimi pomysłami. Mogłabym w ten sposób zarabiać, sprzedając je różnym firmom jako logo, albo grafika. Można by nad tym zacząć już powoli się zastanawiać, bo spędzam nad tym bardzo dużo czasu i energii. To jest moja pasja, ja się nie męczę jak to tworzę. Pomyślałam, więc o wynajęciu profesjonalnej firmy, zapytałam się kolegi i polecił mi firmę swojej znajomej, bo robią podobno całkiem niezłą robotę. Warto może zagadać, jak sądzicie?

Leave a Reply

