Trzeba myśleć o swoim bezpieczeństwie.

money-941228__480

Skoro już podjęłam decyzje o przeprowadzce, to pomyślałam, że warto się też trochę zabezpieczyć. Coraz słyszę od koleżanek, że chuligani potrafią kogoś zaatakować w biały dzień i wyrwać mu torebkę albo plecak ze wszystkimi dokumentami. Ja nigdy nie chodziłam na lekcje samoobrony i jestem dosyć lekkiej budowy, więc myślę poważnie o zakupie jakiegoś gazu pieprzowego. Zawsze to jakieś poczucie bezpieczeństwa i warto coś takiego mieć przy sobie. Mój kolega polecił mi stronę, w której jest wymienionych kilka rodzai gazów http://zakupowyporadnik.pl/jaki-gaz-pieprzowy/  ,ten poradnik, chociaż jest profesjonalny, to nadal nie wiem, na jaki się zdecydować. Jakieś rady?

Leave a Reply

